کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9200 | مشاهده و دانلود: 740226436 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/31 | اعضاء: 316772 | نظرات: 37904
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها مبارک باد 💐
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
شهادت رئیس جمهور محبوب و مردمی و هیئت همراه را تسلیت عرض می کنیم. #شهید_جمهور

🔰 خرید لایسنس نود 32 اورجینال مناسب آخرین نسخه ها فقط 220 تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

هشدار پلیس فتا در مورد شیادی و کلاهبرداری در اینترنت و فضای چت روم‌

http://citna.ir/sites/default/files/internet_3.jpgپلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی مازندران با انجام اقدامات پلیسی موفق شدند، متهم به اخاذی و کلاهبرداری در فضای اینترنت را شناسائی و دستگیر کنند.

به گزارش سافت‌ گذر به نقل ازسیتنا؛ در پی مراجعه سراسیمه فردی به ماموران پلیس فتای مازندران مبنی بر اخاذی و کلاهبرداری از وی در فضای اینترنت با استفاده از چت روم، موضوع در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت. 

این گزارش حاکی است، شاکی در اظهارات خود به پلیس عنوان داشت:متهم از طریق اینترنت درفضای چت روم با وی ارتباط برقرار کرده و با اغفال وی اخاذی و کلاهبرداری کرده است. 

برپایه این گزارش، ماموران پلیس فتا با دریافت این اطلاعات و استفاده از شگردهای خاص پلیسی و رایانه‌ای متهم را شناسائی و با هماهنگی مرجع قضائی در اقدامی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند. 

متهم در تحقیقات و بازجوئی های فنی پلیس به بزه انتسابی اعتراف و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد. 

پلیس فتای مازندران به شهروندان هشدار داد: افراد شیاد با استفاده از اینترنت دروغ و ترفند را به راحتی در بسته‌های زیبا به فکر کاربران غافل تزریق و از آنان اخاذی و کلاهبرداری می‌کنند، پس هوشیار باشیم تا از ارائه اطلاعات شخصی خود دراین فضا بیشتر دقت کنیم. 

به گزارش سافت‌ گذر؛گفتنی است، چت روم (تالار گفتگو) فضای بسیار ناامنی برای جوانان است پس از حضور در اینگونه تالارها در فضای مجازی جداً خودداری کنید، پس بیائیم با بالا بردن بصیرت دینی و اعتقادی فرزندانمان آنها را از به دام افتادن خرافه های تبلیغاتی اینترنت محافظت کنیم. 

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 8128 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: citna.ir تاریخ خبر: 1390/12/16 تعداد مشاهده: 1945
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر
نظرات بینندگان

مصطفی 1390/12/17 01:49
سلام خسته نباشید
اینکه اینترنت نا امنه و ... درست اما به نظرم این جزء دلخوشی بعضیاست
به نظرم کسی که بصیرت داشته باشه و زرنگ باشه نه تو چت روم نه تو هیچ جا به دام نمیفته اگه زرنگ نباشه دنیای واقعی هم براش خطرناکه